divendres, 22 de març del 2013

Éxit d'en Joan Salamaña a la marató de muntanya de la Vall del Congost


El passat diumenge vaig poder gaudir un any més de la Marató de la Vall del Congost.
Des de primera hora del matí, ambient de festa major a Aiguafreda, molts corredors amb ganes de patir i gaudir de la duresa i bellesa del recorregut de la cursa. La sortida de va ser de 470 corredors.
Per endavant més de 43 quilòmetres i 3000 metres de desnivell positiu. Desnivell que vas acumulant mica a mica a còpia d’anar pujant i baixant. Un trencacames.
Tot i l’amenaça de pluja des del moment de sortida, al final el temps va aguantar bé i la temperatura va ser ideal per córrer. La pluja de la nit anterior va deixar el terreny perfecte a molta part del recorregut, però a les zones on hi havia grans lloses de pedra s’havia d’anar amb molta cura ja que relliscava de valent.
De bon principi em vaig trobar molt bé de cames i em vaig situar i mantenir entre els deu primers fins aproximadament el quilòmetre 30. A partir d’aquest punt, vaig pujar el ritme fins a situar-me, ja cap al quilòmetre 38, en segona posició, la qual vaig poder mantenir fins al final. Els darrers quilòmetres de baixada i pla els vaig poder fer a molt bon ritme ja que les cames em van respondre sense problemes .
Per acabar, massatge, cervesa, pa amb tomàquet i botifarra mentre vas parlant amb alguns amics amb els que vas coincidint a les curses i a pensar en la propera competició, en aquesta ocasió una mitja marató a Montserrat, la Montserrat Sky Race el dia 7 d’abril.
Salut i una abraçada des del cor de Catalunya!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada