divendres, 23 de novembre del 2012

Marató de muntanya del Montseny 2012


Marató del Montseny

El passat dia 11 de novembre vaig participar a la Marató del Montseny. 
A les 8 del matí, uns 500 corredors, varem sortir de Sant Esteve de Palautordera per fer front a un exigent recorregut, de pista i corriols, amb sortida del mateix poble i amb destí al Matagalls, les Agudes i el Turó de l’Home per acabar novament a Sant Esteve de Palautordera.
En general destacar un molt bon ambient, organització i senyalització. 
La cursa tenia un perfil de pujada de 2700 metres positius en els trenta primers quilòmetres, mentre que els darrers dotze eren gairebé tots de baixada si bé amb alguna que altra pujadeta que, en aquell punt de la carrera, t’acabava d’arreglar els cames.
Pel que fa a sensacions, dir que tot i que estic content del resultat, vaig acabar en 4 hores 43 minuts, vaig trobar a faltar una mica d’entrenament en pujada ja que el tram final de pujada al Turó de l’Home no la vaig poder fer amb l’alegria que m’hauria agradat. A més a la part de dalt, al Turó de l’Home, una boira que no et deixava veure a més enllà de quinze metres i per tant havies d’estar molt alerta de no perdre les senyals del recorregut.
La baixada de gairebé dotze quilòmetres per pista i corriols va ser espectacular. Camins coberts en la seva totalitat de fulles de castanyer amb pedres amagades sota que feien del tot imprevisible on posaves el peu.
El temps ens va respectar al llarg de tota la cursa, quatre gotes mal comptades en algun moment però en general bon temps i temperatura.
Per acabar comentar que, tot i que normalment no veus pràcticament res per on passes ja que estàs concentrat en la cursa, en aquesta ocasió vaig poder aixecar el cap en diferents ocasions i realment era un espectacle de colors de tardor.
Us deixo unes fotografies de la cursa.

Salut i quilòmetres!!









Joan Salamaña

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada